Kesän paras viikko – Monipuolinen sporttileiri

Riihimäen Palloseura järjestää Monipuolisen Sporttileirin 2012-2017-syntyneille tytöille ja pojille ma-to 3.-6.6.2024. Leiri järjestetään Riihimäen Keskuskentän tekonurmella ja sen ympäristössä. Paikkana on monipuolinen urheilukenttä, jossa käytössämme on tekonurmi, pururata, padelkenttä, yleisurheilukenttä ja kaukalo.

Lupaamme:

• Leiri on liikunnallinen, monipuolinen ja hauska
  • Vaihtuva ohjelma joka päivä
  • Liikunnallisia pelejä ja leikkejä kannustavassa ilmapiirissä
  • Mahdollisuus kokeilla uusia lajeja
  • Lounas ja välipala jokaisena leiripäivänä
  • Oma diplomi

Alustava lajiohjelma, pidätämme oikeuden muutoksiin:

Maanantai: Lajikokeiluina koripallo, käsipallo ja jalkapallo

Tiistai Lajikokeiluina padel, yleisurheilu, frisbee ja jalkapallo

Keskiviikko Lajikokeiluina padel, salibandy, yleisurheilu ja pesäpallo

Torstai: Olympialaiset, vesisota suihkepulloilla

Päivittäinen ohjattu leiriaika on klo 9–15. Leirillä on myös valvoja klo 8-9 ja 15-16 vapaampaan leikkiin. Leiriläiset jaetaan ryhmiin iän mukaan leirillä.

Leirimaksu on 130€/osallistuja. Hinta sisältää ohjauksen, välineet lajikokeiluihin, lämpimän lounaan ja välipalan.

Varustuksena leirillä on liikunnallinen säähän sopiva varustus, kenkinä lenkkarit. Mukaan tarvitsee juomapullon, aurinkorasvan ja lippiksen. Leirillä on wc ja vedentäyttömahdollisuus. Omien lajikohtaisten liikuntaväineiden käyttö on mahdollista niin halutessaan.

Ilmoittaudu 19.5. mennessä. Ilmoittautuminen on sitova, mutta sairastapauksissa maksu voidaan palauttaa. Ilmoittautuminen luo automaattisesti laskun eräpäivällä 2.6. Ilmoittautumisen yhteydessä kysytään allergiat, kuvauslupa ja asiat, joita ohjaajien on hyvä tietää leiriläisestä.

Tarkemmat käytännöt leiripäivistä, niihin saapumisesta ja lähtemisestä infotaan leirikirjeessä ilmoittautumisajan päätyttyä.

Tervetuloa Riihimäen Palloseuran Monipuoliselle Sporttileirille!

leiriohjaajat

Nina:

Nina on positiivinen, innostava ja tsemppaava ohjaaja ja todellinen ammattilainen. Nina on leirin vastuuohjaaja ja vastaa leirin sisältöjen suunnittelusta.

Lauri:

Lauri on leirillä Ninan työparina ja tuo omaa erikoisosaamistaan koripallon ja padelin ohjaamiseen. Koulutukseltaan Lauri on liikuntatieteiden maisteri.

Eero:

RiPS-legenda Hyny on leirin selkäranka. Mittava kokemus ja osaaminen leireistä on vertaansa vailla.

Muut ohjaajat:

Ninan ja Laurin apuna ovat Riihimäen Palloseuran kesätyöntekijät ja tarvittaessa myös muut RiPS-työntekijät.

Nina Ahola on leirin vastuuohjaaja.
Lauri Salovaara tuo erityisosaamisensa padeliin (Padelliiton padelohjaajakoulutus) ja koripalloon.
Eero "Hyny" Hynynen on leirin selkäranka.

Lisätietoja:
Leirivastaava Lauri Salovaara