F-juniorit

HENKILÖKOHTAINEN PALLONHALLINTA

1. Katso videolinkit

2. Harjoittele viikon ajan näiden videoiden liikkeitä

3. Vapaaehtoinen lisätehtävä: kun olet oppinut liikkeet, olisi mukavaa, jos jakaisit osaamisesi RiPS:n Facebook-sivuilla :)

1. Katso videolinkki, videolla näytetään erilaisia eläinliikkeitä

a) Ankkakävely

b) Heinäsirkka

c) Hylje

Voit myös harjoitella muitakin liikkeitä halusi mukaan.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Kotiharjoitteluohjelma viikoille 14.-20.12.2020

HENKILÖKOHTAINENPALLONHALLINTA

1.Katso videolinkit

2.Harjoittele viikon ajan näitä liikkeitä

1. Katso linkkivideo, videolla näytetään erilaisia eläinliikkeitä

a) Pupu

b) Meritähti

c) Aasinpotku

Voit myös harjoitella muitakin liikkeitä halusi mukaan

Kotiharjoitteluohjelma viikoille 7.-13.12.2020

HENKILÖKOHTAINEN PALLONHALLINTA

1. Katso viereinen linkki, videolla näytetään 3 eri pallonkäsittelytapaa

2. Harjoittele viikon ajan näitä liikkeitä.

3. Vapaaehtoinen lisätehtävä: kun olet oppinut liikkeet, olisi mukavaa, jos jakaisit osaamisesi RiPS:n Facebook-sivuilla :)

1. Katso viereinen linkkivideo, videolla näytetään erilaisia eläinliikkeitä

a) Gorilla