Maksaminen liikuntaeduilla

Epassi

1.   Kirjaudu sisään omilla tunnuksillasi osoitteessa www.epassi.fi .

2.   Valitse SporttiPassin verkkomaksut.

3.   Aloita kirjoittamalla valikkoon Riihimäen palloseura RiPS ry. Kun järjestelmä löytää sen, valitse palveluntarjoaja ja paina “seuraava”.

4.   Kirjoita summa euroissa.

5.   Kirjoita palvelunkuvaukseen saamasi laskun viite.

6.   Paina “Maksa”.

7.   Säilytä saamasi tekstiviesti kuittina.

8.   Lähetä saman tien tosite maksusta sähköpostitse osoitteeseen laskut@riihimaenpalloseura.fi

Smartum

Kirjaudu Smartum –tilillesi ja valitse palveluntarjoajaksi/toimipisteeksi Riihimäen Palloseura RiPS ry. Valitse käytettävä summa ja maksa. Lähetä tosite maksusta sähköpostitse osoitteeseen laskut@riihimaenpalloseura.fi Huom. Liitä mukaan RiPSin lähettämä lasku, jolle haluat maksun kohdistaa. Jos haluat maksaa paperisilla seteleillä, ole siitä erikseen yhteydessä.

Edenred Virike-seteli

Kirjaudu Edenred –tilillesi ja valitse palveluntarjoajaksi/toimipisteeksi Riihimäen Palloseura RiPS ry. Valitse käytettävä summa ja maksa. Lähetä tosite maksusta sähköpostitse osoitteeseen laskut@riihimaenpalloseura.fi Huom. Liitä mukaan RiPSin lähettämä lasku, jolle haluat maksun kohdistaa. Jos haluat maksaa paperisilla seteleillä, ole siitä erikseen yhteydessä.