#ripspect since 1928

Riihimäen palloseura ry

Riihimäen Palloseura on perustettu vuonna 1928 ja se on yksi Suomen vanhimpia jalkapalloseuroja. Infograafista näet seuran keskeisimmät luvut vuonna 2023.

VISIO 2022-2025

Riihimäen Palloseura on alueen merkittävin liikuttaja.

arvot

Yhteisöllisyys: Toimimme yhdessä toisiamme huomioiden, kannustaen ja kunnioittaen. Me olemme RiPS – kaikkien yhteinen seura.

Urheilullisuus: Mahdollistamme ja tuemme kehittymistä kohti urheilullista elämäntapaa niin yksilö- kuin joukkuetasolla. Toimintamme seurana on suunnitelmallista, opimme ja kehitymme yhdessä määrätietoisesti.

Tasapuolisuus: Toimintamme on läpinäkyvää ja perusteltua. Vaalimme tasa-arvoisuutta ja rehellisyyttä niin yksilöinä, kuin yhteisönä. Jokainen seuran jäsen on yhtä tärkeä ja tasa-arvoinen.

toiminta-ajatus

Riihimäen Palloseura mahdollistaa toiminnallisesti laadukkaan urheilullisen ja tavoitteellisen jalkapallon harrastuksen lapsille, nuorille ja aikuisille osaamistasot huomioiden.

strategiset painopistealueet 2024

• Yhteisöllisen urheilullisuuden kehittäminen
  • Vakaa ja ennustettava talous

ripsin säännöt

RiPSin säännöt löydät täältä.