Maksut

Aloittavien P2017 ja T2016-17 -joukkueen ensimmäisen vuoden maksut:

Kesäkausi 1: 22.5.-2.7. 45 €

Kesätauko: 3.-30.7.

1.8. alkaen: 30 €/kk ja 30 € kertaluontoinen vuosittainen seuran jäsenmaksu elokuun (tai aloittamiskuukauden) laskutuksessa.

Muut joukkueet

Riihimäen Palloseuran toiminnan kulujen kattamiseksi peritään tasaeriin jaettua kuukausittaista maksua, joka määritellään ikäkausittain. Kuukausittainen maksu on 12 kuukaudelle tasaisesti jaettu vuosimaksu. Se laskutetaan kuukausittain riippumatta tapahtumien määrästä. Kuukausimaksu sisältää varusteita lukuunottamatta koko harrastuksen kulut poislukien B-pojat, joilta pelipassi ja vakuutus laskutetaan erikseen ja B-tytöt, joilta vakuutus laskutetaan erikseen. Seuran virallisen varustepaketin hinta on 179,50 € ja varusteet tilataan RiPSin verkkokaupasta. Tämän lisäksi jalkapallokengät, säärisuojat ja pallo hankitaan omakustanteisesti. Seuran toimintamallina on kuukauden maksuton kokeilu ja kahden kuukauden irtisanomisaika.

Kuukausittainen maksu jaetaan kausimaksuun, jolla katetaan seuran kuluja ja joukkuemaksuun, jolla katetaan joukkueen kuluja.

Ehdotuksen kausimaksun suuruudesta ja sen perintään liittyvistä muista käytännön asioista tekee seuran hallitus. Hallituksen ehdotukset vahvistetaan vuosittain yhdistyksen vuosikokouksessa. Kausimaksun suuruus on kaikilla ikäkausijoukkueilla sama. Vuonna 2023 kausimaksu on 23 €/kk. Kalenterivuoden ensimmäisen laskun yhteydessä laskutetaan seuran jäsenmaksu, joka kasvattaa vuoden ensimmäisen laskun kausimaksun osuutta 7 €.

Kausimaksulla katetaan mm. seuraavat seuralle tulevat kulut:

• henkilökunnan palkat sivukuluineen
  • kirjanpito- ja tilinpäätöskustannukset
  • järjestelmäkustannukset (myClub, Netvisor, Visma Financial, nettisivut)
  • vuokrakustannukset
  • toimihenkilöiden koulutukset
  • palkinnot
  • mainonta ja markkinointi (pääosin)

Joukkuemaksu vaihtelee ikäluokittain harjoitusmäärien ja -paikkojen sekä joukkueen pelaajamäärän mukaan. Joukkuemaksulla katetaan oman joukkueen kulut kuten:

• halli- ja kenttämaksut
  • pelipassi-, vakuutus- ja siirtomaksut
  • vastuuvalmentajien kulukorvaukset
  • sarja- ja erotuomarimaksut
  • huolto- ja harjoitusvälineet
  • toimihenkiöiden varustehankinnat

Joukkuemaksuun sisältyy ikäluokasta riippuen 0-2 turnausta vuosittain. Osa turnauksista laskutetaan erikseen.

Kuukausittainen laskutus = 23 € + joukkuemaksu.

Joukkuemaksut kaudella 2023:

2016: 14 €