Naisten kuntofutis

Haluaisitko samanhenkiseen porukkaan ja kokeilla jotain uutta? Saat omaa aikaa tulemalla naisten kuntofutikseen!

Naisten kuntofutis on tarkoitettu ensisijaisesti naisille, joilla ei ole jalkapallotaustaa. Harjoituksissa harjoitellaan jalkapallon perustaitoja ja tavoitteena on se, että olisi ensisijaisesti mukavaa ja samalla myös vähän hengästyisi.

Naisten kuntofutista ohjaa Nina Ahola, joka on kokenut ja innostava ohjaaja. Ninalla on pitkä futistausta ja sopiva pilke silmäkulmassa! Pääset siis asiantuntevaan valmennukseen.

Varaudu liikkumiseen ja säähän sopivilla vaatteilla. Lenkkareilla pääsee hyvin alkuun, mutta voit halutessasi tulla myös jalkapallokengillä. Juomapullo on hyvä olla mukana.

Kesän kuntofutis keskiviikkoisin 5.6. - 28.8. Ei harjoituksia 12.6., 14.8. ja 4.9., jolloin Raviradalla on RiPS Kesäturnaukset.

Riihimäen ravirata (Oravankatu 26) klo 19-20

HUOM!
Kanssamme samaan aikaan toisella kenttäpuoliskolla harjoittelee myös naiset, joilla jo kokemusta jalkapalloilusta.

Eli kaikentasoisille löytyy pallottelua ja pelejä. Rohkeasti mukaan vaan mahtavaan porukkaan!

Hinta kesäkaudella: 25 € / kk + kertaluontoinen seuran jäsenmaksu 30 €. Talvikauden mukana olleilla jäsenmaksu sisältyi talvikauden hintaan. Voit kokeilla toimintaa 2 kertaa maksutta.

Valmennukseen ja ohjauksiin liittyvät tiedustelut

Nina Ahola | +358 44 5001590

Muut tiedustelut