E-juniorit

KOTIHARJOITTELUOHJELMA VIIKKO 3

2. Harjoittele viikon ajan näiden videoiden liikkeitä

3. Vapaaehtoinen lisätehtävä: kun olet oppinut liikkeet, olisi mukavaa, jos jakaisit osaamisesi RiPS:n Facebook-sivuilla :)

a) Heinäsirkka

b) Varpunen

c) Kameleontti

Voit myös harjoitella muitakin liikkeitä halusi mukaan.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

KOTIHARJOITTELUOHJELMA VIIKKO 2

2. Harjoittele viikon ajan näiden videoiden liikkeitä

3. Vapaaehtoinen lisätehtävä: kun olet oppinut liikkeet, olisi mukavaa, jos jakaisit osaamisesi RiPS:n Facebook-sivuilla :)

a) Hyppivä hämähäkki

b) Hyljekävely

c) Aasinpotku kuperkeikalla tai ilman

kotiharjoitteluohjelma VIIKKO 1

a) Tiikeriloikka etu-ja takaperin

b) Sisilisko

c) Meritähti

Voit myös harjoitella muitakin liikkeitä halusi mukaan.

3. Vapaaehtoinen lisätehtävä: kun olet oppinut liikkeet, olisi mukavaa, jos jakaisit osaamisesi RiPSin Facebook sivuilla. :)