Maaliskuun seurakuulumiset

30.3.2023

Maaliskuun seurakuulumiset tarjoaa pääyhteiskumppanimme Revanssi Oy!

Revanssi Oy tukee Riihimäen Palloseuran toimintaa ja mahdollistaa laadukkaan toiminnan järjestämistä. RiPS ja Revanssi Oy ovat vastuullisia toimijoita, jotka jakavat yhteisen arvomaailman. Yhteiskuntavastuullisuus on tärkeää Revanssi Oy:lle ja yhteistyö Riihimäen Palloseuran kanssa on hieno tapa kantaa vastuuta.

Toivottavasti päiväsi on ollut mukava. Tässä muutamia kuulumisia Riihimäen Palloseurasta.

Sarjat alkavat

Kauan odotetut sarjakaudet pyörähtävät käyntiin. Kaikki kauden Palloliiton alaisten sarjojen kotiottelut löytyvät kootusti täältä. Lämpimästi tervetuloa kannustamaan RiPSiä kauden otteluissa eri ikäisten sarjoissa! Seuran nuorimmaiset (2012 ja nuoremmat) mittelevät tuttuun tyyliin RiPSin omassa Kesäsarjassa kesäkeskiviikkoisin 17.5., 31.5., 14.6., 28.6., 2.8., 16.8., 30.8., ja 13.9. Lopputurnaus järjestetään lauantaina 16.9.

RiPS hakee nuoria kesätöihin haku on nyt auki

RiPS hakee useita 15-29-vuotiaita nuoria kesätöihin leirien ja harjoitusten ohjaajiksi ja apuohjaajiksi. Käy katsomassa tarkemmat hakuohjeet täältä. Hakuaikaa on 14.4. asti. Paikkoja voi myös vinkata eteenpäin.

Kesäkuun leirin ilmoittautuminen on nyt avattu

Riihimäen Palloseura järjestää kesällä kaksi leiriä. 5.-7.6. järjestettävän Pappa Soccer kesäleirin ilmoittautuminen on avattu. Leirille ovat tervetulleita kaikki 6-12-vuotiaat. Lisätiedot ja ilmoittautuminen leirille löytyy täältä. Loppukesän Rantalainen jalkapalloleirin ilmoittautuminen avataan huhtikuun ensimmäisellä viikolla täällä.

Kevätkokous lähestyy

Riihimäen Palloseura RiPS ry:n kevätkokous järjestetään keskiviikkona 19.4. klo 18 Käräjätalon Neukkarilla. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Yhdistyksen vuosikokoukset ovat viime aikoina olleet luonteeltaan harvalukuisia. Kahvitarjoiluissa osataan myös varautua yllätyksiin.

Vielä muutamat nopeat:

• Asko Jortikka aloittaa RiPSissä 17.4. Tervetuloa Asko!
  • Koko seuran valokuvaus järjestetään sunnuntaina 28.5. Aikataulu tullaan sommittelemaan päivän osalta niin, että turnauksissa ja peleissä olijat ehtivät paikalle.
  • Eero Hynynen palkittiin Riihimäen Vuoden taustatoimijana 2022. Onnea jälleen kerran Hyny!
  • Kesän vuorosuunnitteluun vaikuttavat oleellisesti kesän ottelut. Niiden siirtämisen takaraja on 2.4. Tämä tarkoittaa sitä, että kesän vuorot julkistetaan joukkueille ensi viikolla. Vuorojakoon sovelletaan vuoronjaon periaatteita (liitteessä).