pappa SOCCER kesäleiri

Riihimäen Palloseura järjestää Pappa Soccer Kesäleirin 6–12-vuotiaille (2011-2017) tytöille ja pojille ma-ke 5.-7.6.2023. Leiri on monipuolinen ja jalkapallon lisäksi tutustutaan mm. käsipalloon, yleisurheillaan ja heitellään frisbeetä. Leiri järjestetään Riihimäen Pallokentällä ja sen ympäristössä.

Leiriläiset pääsevät RiPS – Edarin torstain (8.6.) otteluun RiPS – NouLa, katsomaan ja kannustamaan leirivalmentajiaan (= Edarin pelaajia), sekä toimimaan kyseisessä ottelussa pelaajien saattajina ja ”pallopoikina/-tyttöinä”.

Leiriaika on klo 9–14. Leiriportti avautuu klo 8.30 ja leiriläisen voi hakea pois viimeistään klo 15.00.

Leirimaksu on 100€/osallistuja. Leirimaksuun sisältyy ohjattua liikunnallista toimintaa, päivittäinen välipala ja ruokailu Länsitien Ingaféssa. Pappa Soccer Kesäleiri 2023 t-paita sisältyy myös leirimaksuun.

Ilmoittautumisaikaa on torstaihin 1.6. asti. Ilmoittautuminen on sitova, mutta sairastapauksissa maksu voidaan palauttaa. Saat laskun leiristä ilmoittautumisen yhteydessä ja laskun eräpäivä on 1.6.. Ilmoita mahdollisista allergioista ja Pappa Soccer Kesäleiripaidan koko.

Valmennuksesta järjestyksestä ja turvallisuudesta huolehtii kokenut leiriorganisaatio, johon kuuluu myös RiPSin edustuksen pelaajia. Leirikioski on myös perinteisesti avoinna.

Tervetuloa Pappa Soccer Kesäleirille 2023!

Lisätietoja:
Leirivastaava Kari Palonen