Uuden puheenjohtajan terveiset

22.6.2021

On ilo lähteä vetämään perinteistä riihimäkeläistä jalkapalloseuraa, jossa itsekin olen saanut oppini. Nuorena haaveilin ammattiurasta jalkapallon parissa, mutta rahkeet eivät ihan riittäneet isoille kentille. Nyt on mukavaa päästä työstämään seuraa sille tielle, että nuoret pääsevät haaveilemaan ja saavat mahdollisuuden toteuttaa unelmiaan! Riihimäen Palloseura antaa siihen kaiken mahdollisuuden.

RiPSin pitkäaikainen puheenjohtaja Anssi Kemppi ojentaa Toni Jouttunpäälle puheenjohtajan nuijan.

Jalkapalloseuran pyörittäminen on tiimityötä, jossa jokainen seuralainen tekee töitä yhteisen hyvän eteen. Haluamme tarjota nuorille liikunnan iloa, jonka mahdollistamme seurana yhteistyössä kaikkien vapaaehtoisten, valmennuskoordinaattoreiden Arin ja Jonin sekä seurasihteeri Biancan kanssa.

Ilman tätä pakettia olisi mahdotonta liikuttaa yli 500 nuorta ympäri vuoden. Tästä kiitos kuuluu kaikille mukana oleville!

Kerron hiukan itsestäni tässä vaiheessa. Olen 36-vuotias yrittäjä Riihimäeltä. Perheeseeni kuuluu vaimon lisäksi neljä lasta. Yksi näistä harrastaa jalkapalloa, kaksi pelaa käsipalloa ja viimeinen vielä siinä iässä, että harrastusvalinta on vielä tekemättä. Jokainen lapsistamme on saanut itse valita, mitä haluaa lähteä harrastamaan. Yritystoiminnan kautta taloudelliset raamit ovat tulleet tutuiksi ja olenkin näissä tarkka. Onkin todella hienoa päästä seuraamaan järjestötoimintaa hiukan lähemmin – varsinkin tässä vaiheessa, kun pääsen mukaan työstämään hallituksen kanssa järjestön strategiaa ja tarkentamaan visiota. Mikä mielenkiintoisinta: pääsen myös vaikuttamaan seuramme suuntaan. Edeltäjäni Anssi Kemppi on tehnyt viime vuodet todella hyvää työtä hallituksen kanssa rakentaen ammattimaisen pohjan seuratoiminnalle. Kun pohja on luotu, on helppo lähteä kehittämään seuraa seuraavalle askeleelle.

Kiitän kaikkia, että sain jäsenistön luottamuksen ja mahdollisuuden näyttää osaamiseni seuran johdossa. Haluankin avoimesti palautetta seurastamme ja toiminnastamme, jotta kehitys jatkuu entisestään. En halua olla mörkö pilvenreunalla. Aina saa tulla kysymään ja olla yhteydessä, jos on jotain kysyttävää. Näillä sanoilla rakennetaan yhdessä riihimäkeläisille ja lähialueiden nuorille alueen kiinnostavin jalkapalloseura!

Kesäterveisin,

Toni Jouttunpää