Toni Jouttunpää Riihimäen Palloseuran puheenjohtajaksi

11.5.2021

Riihimäen Palloseura RiPS ry:n kevätkokous valitsi tiistaina 11.5.2021 seuralle uuden puheenjohtajan.  Vuodesta 2017 puheenjohtajana toiminut Anssi Kemppi joutui siviilikiireidensä takia luopumaan luottamustehtävästään.

Uudeksi puheenjohtajaksi seuran kevätkokous valitsi Toni Jouttunpään. 36-vuotias kauppiaana toimiva Toni Jouttunpää on tähän asti toiminut RiPS hallituksen jäsenenä. Hänellä on takanaan myös pitkä pelaajaura RiPS:n väreissä. Kevätkokous täydensi myös seuran hallitusta neljällä uudella jäsenellä. Uusina hallituksen jäseninä aloittavat Esa Halmesmäki, Veli-Matti Hämäläinen ja Veijo Saastamoinen.

Puheenjohtajan tehtävästä väistyvä Anssi Kemppi kiitti seuran sitoutuneita vapaaehtoisia, luottamushenkilöitä vuosien varrelta sekä ammattitaitoista henkilökuntaa yhteistyöstä seuran kehittämisessä. "Pohjalla on ollut selkeä ja uskottava strategia, jota on ollut helppo toteuttaa. Seura onkin viime vuosina ottanut merkittäviä edistysaskelia. Panostukset urheilullisuuteen, valmennusosaamisen vahvistamiseen sekä hallinnon kehittämiseen ovat tehneet seurastamme laadukkaan jalkapalloyhteisön, jossa eri-ikäiset futarit voivat aidosti kehittyä kuningas jalkapallon parissa. Toni Jouttunpäästä seura saa dynaamisen ja yhteistyökykyisen puheenjohtajan” Kemppi iloitsee.

Uusi puheenjohtaja Jouttunpää katsoo luottavaisena tulevaisuuteen. ”Rips:n puheenjohtajana on turvallista jatkaa uudella hallituskokoonpanolla.  Edelliset hallitukset ovat tehneet Anssin johdolla hyvää työtä. Seuran pohja on koronapandemian asettamista haasteista huolimatta vahva. Uudessa strategiassaan seuran tulee kiinnittää huomiota jalkapallon houkuttelevuuden vahvistamiseen pienenevien ikäluokkien keskuudessa, varainhankinnan ja viestinnän jatkuvaa kehittämistä unohtamatta” Jouttunpää linjaa.

Lisätiedot:

Toni Jouttunpää