Täsmä työterveys Riihimäen Palloseuran työhyvinvointikumppaniksi

31.3.2021

Riihimäen Palloseura RiPS ry ja Täsmä Työterveys Oy ovat solmineet työterveyshuollon palveluita koskevan yhteistyösopimuksen.

Riihimäen Palloseura on strategiansa mukaisesti panostanut valmennustoiminnan laadun kehittämiseen palkkaamalla kaksi jalkapallovalmennuksen ammattilaista kokoaikaiseen työsuhteeseen.

Työnantajana RiPS:llä on lakisääteinen velvollisuus panostaa henkilöstön työhön liittyvien sairauksien ja tapaturmien ehkäisyyn sekä työntekijöiden terveyden ja työkyvyn ylläpitämiseen.  ”Tämän tehtävän hoitamisessa Täsmä työterveyden ammattilaiset ovat seurallemme korvaamaton apu. Olemme kiitollisia, että Täsmä työterveys tuli omalla osaamisellaan tukemaan toimintaamme.  Täsmäläisillä on jalkapallon muotoinen ja kokoinen sydän” Riihimäen Palloseuran puheenjohtaja Anssi Kemppi iloitsee.

Täsmä Työterveyden toimitusjohtaja, Esa Halmesmäki, on yhteistyöstä hyvillään. "Meistä on hienoa, että saamme olla mukana RiPS:n menestystä rakentamassa." Työterveyteen ja työturvallisuuteen liittyvät tavoitteet saavutetaan hänen mukaansa myös urheiluseuran toiminnassa suunnitelmallisella ja hyvällä yhteistyöllä – ja Täsmä Työterveyden kaltainen ketterä palveluntarjoaja sopii mainiosti huolehtimaan juuri tästä pestistä. "Vaikka Täsmä Työterveyden jalkapallotaidot eivät (vielä) kentälle asti riitäkään, työterveyshuollon hattutemput näyttävät meiltä luonnistuvan – ehkä, koska emme pompottele ketään turhanpäiten, vaan tulemme paikan päälle hoitamaan homman maaliin."

Lisätiedot:

Riihimäen Palloseura RiPS ry
puh. 040 725 7143

Mia Koskinen
johtaja, asiakkuudet
Täsmä Työterveys Oy

Riihimäen Palloseura RiPS ry

Vuonna 1928 perustettu Riihimäen Palloseura RiPS ry on yksi Suomen vanhimmista jalkapalloseuroista, jonka toiminnassa on mukana yli 500 eri-ikäistä pelaajaa. Visionsa mukaisesti RiPS Riihimäen Palloseura ry haluaa olla Riihimäen ja lähialueiden seudulla vaikuttava vetovoimainen ja kaikkia liikuttava jalkapalloseura.

Täsmä Työterveys Oy -työterveyshuollon täsmäosaaja

Lakisääteinen työterveyshuolto ja fiksusti mitoitetut sairaanhoitopalvelut – yrityksen tarpeiden mukaan, kiinteällä vuosihinnalla.

Täsmä Työterveys on 100 % suomalaisomisteinen ja työterveyden konkareiden johtama. Meillä on yli 300 yhteenlaskettua kokemusvuotta työterveyshuollosta. Niiden ja modernien toimintatapojemme avulla olemme luoneet työterveyshuollon, jossa yhteydenpito on mutkatonta ja asiointi nopeaa.

Lataa tiedote tästä: