RiPS hakee seurakoordinaattoria

25.1.2022

Oletko sinä etsimämme moniosaaja?

Riihimäen Palloseura on vuonna 1928 perustettu reilun 600 jäsenen jalkapalloseura. Haemme seuraamme henkilöstövahvuuteen seurakoordinaattoria, jonka työtehtäviin kuuluvat mm.

- laskutus

- kirjanpidon esityöt

- viestinnälliset tehtävät

- jäsenrekisterin ylläpito

- toimiston hoitaminen sovittuina ajankohtina

- seuran varainhankinta

Arvostamme vapaaehtoistoiminnan tuntemusta sekä ymmärrystä vapaaehtoisten johtamisesta. Into ja taito toteuttaa urheiluseuran varainhankintaa on välttämättömyys.

Katsomme eduksi MyClubin ja Netvisorin osaamisen, Palloliiton järjestelmien tuntemisen, Microsoftin ohjelmistojen hallitsemisen sekä esihenkilökokemuksen.

Työtehtävä on alkuun määräaikainen (31.12.2022 asti) ja osa-aikainen (30 t/vko), mutta työaikaa, työsuhteen kestoa ja työnkuvaa on mahdollisuus laajentaa osaamisen ja näytön mukaan mm. seuran johtotehtäviin. Noudatamme Urheilujärjestöjä koskevaa työehtosopimusta.

Sähköiset hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen viimeistään 6.2.2022 osoitteeseen mikko.suomalainen@riihimaenpalloseura.fi. Toimi pian, sillä täytämme paikan heti sopivan ihmisen löydyttyä. Lisätietoja antaa puheenjohtaja Mikko Suomalainen p. 040 6484182 ma-to klo 15-18. Emme huomioi sähköpostitse tulleita tiedusteluita.