RiPS Seurataitokilpailut la 31.10. Valio Areenalla

7.10.2020

Kuva: Piritta Mattila

RiPS haki aiemmin syksyllä seurataitokilpailuiden järjestäjäksi ja hakuprosessin jälkeen Suomen Palloliitto hyväksyi RiPSin yhdeksi seurataitokilpailujärjestäjäksi. Taitokilpailut järjestetään lauantaina 31.10. klo 9-13, ja se koskee ikäluokkia 2012-2007 eli 8-13-vuotiaita junioreita.

Taitokilpailut järjestetään lauantaina 31.10. klo 9–13 ikäluokille 2012–2007 eli 8–13-vuotiaille junioreille. Taitokilpailujen pyrkimyksenä on motivoida junioreita harjoittelemaan monipuolisemmin. Monipuolinen harjoittelu auttaa junioreita kehittymään ja se tuo heille lisää kipinää jalkapallon pariin. Lajeina taitokilpailussa ovat kuljetus–laukaus, syöttöseinä, pujottelu, pituuspusku, ponnauttelu ja pituuspotku. Taitokilpailulajit ovat junioreille oiva mahdollisuus myös testata omaa osaamistaan lajeissa, joissa jalkapallon perustaidot ovat isossa roolissa.

Korjaus alkuperäiseen ilmoitukseen: koronapandemian vuoksi tänä vuonna ei järjestetä valtakunnallisia taitokilpailuja. Järjestämme kuitenkin paikalliset kilpailut, koska ne ovat hyvää harjoitusta pelaajille. Emme kuitenkaan toivo tällä kertaa yleisöä paikalle. Kilpailu on aikataulutettu siten, että paikalla oleva henkilömäärä pysyy kohtuullisena ja turvavälit pystytään säilyttämään.

RiPS toivoo, että lauantaina 31.10. näemme mahdollisimman paljon junioreita mittaamassa omia taitojaan. Ilmoittautumiset kilpailuun tehdään myClubin kautta 27.10.2020 klo 12.00 mennessä. Lisätietoja antaa Joni Reijo (joni.reijo@riihimaenpalloseura.fi).

#RiPSPECT!