RiPS mukana Hämeenmaan Kannustajat-äänestyksessä

17.3.2021

Osuuskauppa Hämeenmaa haluaa tukea alueen lasten ja nuorten toimintaa ja jakaa yhteensä 60 000 € Kannustajat-äänestyksessä. Tuki jaetaan eri tahoille suhteessa annettuihin ääniin. Riihimäen Palloseura on päässyt mukaan Kannustajat-ohjelmaan ja on päättänyt osoittaa tuen aloittavan ikäryhmän joukkueen perustamiskuluihin. Rahaa jaetaan vähintään 300 ja enimmillään 3000 euroa per toimija. Äänimäärällä on siis väliä - mitä enemmän ääniä, sen enemmän tukea! Äänestys tapahtuu 15.-31.3.2021.

Miten pääset äänestämään?

Sähköpostiosoitteensa S-ryhmän käyttöön luovuttaneet Osuuskauppa Hämeenmaan asiakasomistajatalouksien jäsenet, jotka eivät ole asettaneet tutkimuskieltoa, saavat sähköpostiinsa äänestyslinkin. Sen avulla heillä on mahdollisuus käydä antamassa äänensä valitsemalleen Kannustajat-ohjelman ehdokkaalle maaliskuun aikana.

Tarkkaile siis postiasi ja käy äänestämässä RiPSille tukea!