RiPS Leikkimaa Istuinkivellä loppuvuonna kolme kertaa

13.10.2023

Riihimäen Palloseura aloittaa koko perheelle suunnatun kerran kuukaudessa pidettävän RiPS Leikkimaan. Tapahtumat ovat tarkoitettu alle kouluikäisille vanhempineen. Nyt lukkoon lyötyjen tapahtumien jälkeen arvioidaan, onko tapahtumille riittävää kysyntää ja päätetään jatkosta.

Leikkimaa on leikkiä, temppuratoja ja perheen yhteistä kivaa Istuinkiven Liikuntahallilla. RiPS Leikkimaassa on yhteisstartti, jossa ensimmäinen puoli tuntia on ohjattua toimintaa.Tämän jälkeen salissa leikitään ja temppuillaan vapaasti. Voit tulla tapahtumaan kuitenkin milloin haluat.

Loppuvuoden tapahtumat:

su 22.10. klo 9-11

su 12.11. klo 9-11

su 17.12. klo 9-11

Lapset ovat RiPS Leikkimaassa huoltajiensa vastuulla. Osallistujia ei ole vakuutettu Riihimäen Palloseuran toimesta. Ohjaajana toimii Nina Ahola.

Leikkimaan hinta on 5 €/perhe, joka maksetaan korttimaksuna paikan päällä. Tapahtumaan ei ilmoittauduta erikseen. Tapahtumaan voi osallistua myös vain osan ajasta.