RiPS Kevarit SM Pronssia Hämeenlinna C -sarja 15.8.2020

19.8.2020

SM-pronssijoukkue RiPS kevarit 2020

RiPS Kevareiden kaulaan ripustettiin SM pronssimitalit C –sarjassa Hämeenlinnan Pullerin viheriöillä la 15.8.

Avauspelissä tuleva turnauksenhopeajoukkue oli 7-1 parempi. RiPSin  maalin teki Elias Ahola.

Huomioitavaa oli, että avauspeliin olivat saapuneet kannustamaan RiPS Edarin kapteeni Pietari Palomäki ja Marko Paakkonen sekä valmennuskoordinaattori Ari Seppälä. JäPS tsemppari viirin sai Kevareiden kapteeni Petri "Pete" Virtanen. Näin keskittyminen päivän tärkeimpään peliin HJK /Special valkoinen aloitettiin heti. Molemmat joukkueet samanlaisissa sini/valko/raita peliasuissa ja näin HJK joutui pistämään liivit päälle ja heti pelin alkuminuutit näyttivät, että kuka vie peliä ja ottelun kuningas oli Tuomas ”Tumppi” Haglund tehden peräti viisi maalia ja saaden HJK viirin. Maalin mieheen tekivät Ahola ja Pekka Häkkinen. Lopputulos näin RiPSille 7-3. Helteisen päivän viimeinen peli sarjan SM kulta joukkuetta TPS/Sateenkaari päättyi lukemiin 0-7 ja TPS viiri annettiin koko turnauksen hienosti tsempanneelle Piipposen Aapelille.  Näin korona-aikaan oli mukava saada pelejä ja tavata tuttuja kentänlaidalla. Maalintekijöiden ja viirinsaajien lisäksi pronssimitalisteja olivat varakapteeni maalivahti Mika Laakkonen, Arttu Nyman, Jari Nuutinen, Juha Nissinen, Meri Jaurimaa, Hannu ja Jussi Sotku, Jani Pellikka, Ilona Järviö ja uudet pelurit Jani Hanka ja Mika Stolt. Pronssimitalit saivat myös valmentaja Eero "Hyny" Hynynen, joukkueenjohtaja Olli Loive ja huollossa Susanna Tuominen. Piirosen Juhani kuskasi jälleen kerran RiPS Kevareita kokemuksella.

Kohti syksyä mennään treenaten ja seuraten koronaa, mutta perinteinen Iso peli Riihimäen Leijonia vastaan pelataan Pallokentällä keskiviikkona 16.9 klo 18 Pallokentällä.

RiPSPECT!