Riihimäen Palloseura ry jatkaa harjoittelu-ja pelitoiminnan jäädytystä 30.4.2020 saakka

23.3.2020

Päivitetty koronavirustiedote (23.3. klo 20)

Koronavirusepidemian yltyessä Suomessa, on Riihimäen Palloseura ry:n hallitus  päättänyt jatkaa  kaiken harjoittelu- ja pelitoiminnan jäädytystä 30.4.2020 saakka.

Kiinassa alkuvuonna käynnistynyt uuden koronaviruksen aiheuttama COVID-19 -tartuntatautiepidemia jatkaa leviämistään  Suomessa. "Seuramme eri ikäisten pelaajien terveys on tärkein prioriteettimme, josta emme halua tinkiä. Siksi meillä ei ole tässä tilanteessa muuta vaihtoehtoa kuin jäädyttää seuran jalkapallotoiminta huhtikuun loppuun saakka" toteaa RIPS:n puheenjohtaja Anssi Kemppi.

Seuran hallitus seuraa säännöllisesti STM:n ja muiden viranomaisten sekä Palloliiton tiedotusta ja määräyksiä. Olemme valmiit tarvittaessa jatkamaan harjoittelukieltoa ja tekemään muita toimenpiteitä, joilla voimme ehkäistä epidemian leviämistä omalta osaltamme.

Riihimäellä 23.3.2020

Anssi Kemppi