Mika Halmetniemi aloitti edustuksen valmentajana

4.3.2022

Mika tuuraa kaudella 2022 päävalmentaja Jyrki Aholaa edustuksen valmentajana Jyrkin toipumisen vaatiman ajan. Ensimmäiset harjoitukset ovat joukkueen kanssa takana ja tositoimiin päästään myös pelien osalta ensi lauantaina Suomen Cupin pelissä KoPaa vastaan Lappeenrannassa. Mika aloitti edustuksen valmentajana 1.3.

Mikan pelaajaura alkoi vuonna 1985 Lahden Reippaassa ja hän on pelannut myös RIPS:n riveissä kausilla 1997-2000 (54 peliä). Pelivuosien jälkeen Mika siirtyi valmennuksen puolelle vuonna 2002 LOPA:ssa, päätyen Kuusysiin (2018 -2021). Muutaman vuoden tauon jälkeen tulin mielelläni auttamaan edustusjoukkuetta, kun kuulin mitä Jykälle oli tapahtunut!

Keskustelut Jykän kanssa ovat olleet antoisia ja olemme suunnitelleet tämän minun roolini siten, että Jykän palatessa joukkueen toimitapa on pysynyt muuttumattomana. Jykän suunnitelmilla mennään ja joukkueen kanssa on sovittu että ”Jykälle pelataan”.

Jalkapallo on parasta paikan päällä, joten nähdään kentällä, kommentoi Mika uutta pestiään.

Riihimäen Palloseura toivottaa ”paluumuuttajan” tervetulleeksi seuran toimintaan!‍