Lauri Salovaara toiminnanjohtajaksi

15.9.2022

Maaliskuun alusta seurakoordinaattorina työskennellyt Lauri Salovaara on nimitetty 1.9. alkaen Riihimäen Palloseuran toiminnanjohtajaksi.

Salovaara, 28, on koulutukseltaan liikuntatieteiden maisteri ja vastaa jatkossa seuran operatiivisen toiminnan johtamisesta ja erilaisista hallinnollisista tehtävistä. Riihimäen Palloseura on viime vuosina kehittänyt toimintaansa suunnitelmallisesti ja nyt aloittavan toiminnanjohtajan tehtävänä on mahdollistaa ammattimainen ja yhteisöllisyyttä kunnioittava toimintakulttuuri sekä johtaa seuraa entistä laadukkaampaan toimintaan.

- Työ jatkuu. Kiitän nöyrästi luottamuksesta. Urheilullisuuden kehittyminen tapahtuu jokaisen harjoituksen ja tapahtuman kautta. Jokainen harjoitus on meidän seuran tärkein tilaisuus, se on pidettävä kirkkaana mielessä arjen toiminnassa. Innolla eteenpäin, yhdessä ja yhteisöllisesti, Salovaara kommentoi.

Puheenjohtaja Mikko Suomalainen on tyytyväinen nimityksestä:

- Lauri on osoittanut kykynsä toimia seuran eri tehtävissä ja valinta toiminnanjohtajaksi olikin luonnollinen jatkumo hyvin alkaneelle työlle. Hallituksella ja uudella toiminnanjohtajalla on yhtenevä näkemys seuran lähitulevaisuuden kehityssuunnasta ja seuran varsin tuore strategia saa näin hyvän luotsaajan. Lauri on innostunut ja tehokas toimija. Uskonkin hänen pärjäävän hyvin uudessa tehtävässään ja tekemisen meiningin tarttuvan kaikkeen seuran toimintaan.

Lisätietoja:

Mikko Suomalainen