LähiTapiola vakuuttaa RiPS:n edustusjoukkueen pelaajat vuonna 2021

14.5.2021

Riihimäen Palloseura on aloittanut yhteistyön LähiTapiola Vellamon kanssa. Ensimmäisenä vakuutettiin RiPS:n edustusjoukkueen kapteeni Pietari Palomäki, varakapteenit Onni Larkovuo ja Lauri Jormanainen sekä puolet edustuksen pelaajista.

Kaudella 2021-22 LähiTapiola näkyy Riihimäen Pallokentällä kentänlaitamainoksena omassa paikassaan, jota aletaan kutsua ja kuuluttaa RiPS:n edustuksen peleissä ”LähiTapiolan kulmaksi”. RiPS:n edustuksen Instagramissa on jatkossa myös kilpailu kotiottelun vakuuttavimmasta pelaajasta.

Futisleiri ja Futisstartti

Perinteinen RiPS Futisleiri on tänä kesänä nimeltään LähiTapiola Futisleiri 2021 ja se pidetään 26.-28.7. Lisätietoa leiristä ja siihen ilmoittautumisesta annetaan erillisellä tiedotteella.

Suomen Palloliitto ja LähiTapiola Vellamo ovat niin ikään solmineet yhteistyösopimuksen ns. Futisstartti-koulutuksista. Futisstartin avulla varmistetaan aloitteleville lapsipelaajille hauska, turvallinen ja kehittävä jalkapalloharrastus, jossa vanhemmat ovat aktiivisesti mukana. Lue lisää LähiTapiola Vellamon ja Suomen Palloliiton yhteistyöstä täältä.

Liiditukikampanja

Hyvän yhteistyökumppanuuden johdosta LähiTapiola Vellamo antaa 20 € liiditukea jokaisesta yhteydenotosta LähiTapiola Vellamoon. Tuki kohdistetaan Riihimäen Palloseuran juniorityöhön. RiPS:n yhteyshenkilö LähiTapiola Vellamossa on Satu Pirtinaho puh. 040 725 2945, satu.pirtinaho@lahitapiola.fi. Mainitsemalla yhteyshenkilölle tunnuslauseen: ”RiPS For Ever RiPSPECT” voit auttaa kartuttamaan liiditukea. Kampanja kestää elokuun loppuun asti.

Yhteistyösopimusta LähiTapiola Vellamon kanssa kaudelle 2021-22 oli seuralta sopimassa RiPS Edustuksen joukkueenjohtaja Eero ”Hyny” Hynynen ja LähiTapiola Vellamosta myyntijohtaja Tiina Appelgren ja asiakkuuspäällikkö Tommi Ojala.

LähiTapiolan kulma Riihimäen Pallokentällä.