Koronapandemia leviämisvaiheessa Riihimäellä - RIPS keskeyttää myös lasten harrastustoiminnan toistaiseksi

30.11.2020

Riihimäen Palloseuran hallitus on päättänyt keskeyttää myös lasten harrastustoiminnan 1.12.2020 alkaen toistaiseksi covid-19 pandemian pahenemisen vuoksi. Aiemmin RIPS oli jo keskeyttänyt aikuisten harrastustoiminnan.

Kanta-Hämeessä koronapandemia on nyt leviämisvaiheessa. Tilanne on muutamassa päivässä pahentunut myös Riihimäellä. Lasten ja nuorten harrastustoiminnan soisi jatkuvan myös poikkeusoloissa mahdollisimman pitkään, mutta tässä jatkuvasti pahevassa  pandemiatilanteessa ei seuran hallitus halunnut ottaa pienintäkään terveysriskiä.

”RiPS seuraa pandemiatilanteen kehittymistä päivittäin. Kun pandemiatilanne Riihimäellä jälleen helpottaa, reagoimme myös toisin päin ja käynnistämme jalkapallotoiminnan nopealla aikataululla."  puheenjohtaja Anssi Kemppi lupaa.

Lisätiedot:
Puheenjohtaja