Joona Dyster RiPSin uudeksi valmennuskoordinaattoriksi

8.8.2023

Riihimäen Palloseuran uudeksi valmennuskoordinaattoriksi on valittu Joona Dyster. 28-vuotias riihimäkeläinen liikuntatieteiden maisteri aloitti tehtävässään 7.8.2023. Valmennuskoordinaattorina Joonan tehtävänä on toimia 8v8-ikäluokkien valmennuksen ja organisoinnin tukena sekä P2011-joukkueen vastuuvalmentajana.

Joona on ennestään tuttu monille pelaajille edustusjoukkueen pelaajana sekä leireiltä. Aikaisemmin hän on toiminut luokan- ja liikunnanopettajien tehtävissä. Puheenjohtaja Mikko Suomalainen iloitsee, että seuraan saadaan pelaajille tuttu ja tehtävästä innostunut Joona!

– Jalkapallo ja liikunta ovat olleet aina lähellä sydäntäni. Siksi odotankin innolla, että pääsen työskentelemään uudessa ja monipuolisessa ympäristössä hyvien ja erilaisten ihmisten kanssa tiiviissä yhteistyössä.

Riihimäen Palloseura toivottaa Joonan lämpimästi tervetulleeksi joukkoonsa!

Joona Dysterin yhteystiedot 7.8. alkaen

joona.dyster@riihimaenpalloseura.fi