Haluatko Riihimäen Palloseuraan kesätöihin? Hae nyt kioskityöntekijäksi!

23.2.2024

Kioskityöntekijän tehtävänä on toimia kioskin myyjänä, asiakaspalvelijana, kioskiympäristön siivoojana ja kioskituotteiden täydentäjänä Riihimäen Palloseuran kesäkauden 2024 peli- ja turnaustapahtumissa.

Kioskityöntekijän töihin kuuluu vähintään:

• Miesten edustusjoukkueen kotiottelut (11 ottelua, ensimmäinen 19.4. ja viimeinen 28.9.)
  • Kioski Riihimäen erämessuilla (7.-9.6.)
  • Kesän lopputurnaukset (14. ja 21.9.)

Työtunteja tarjotaan sovitusti myös:

• Muissa Riihimäen Palloseuran peli- ja turnaustapahtumissa touko-, kesä-, elo- ja syyskuussa.
  • Muissa Riihimäen Palloseuran tukitoiminnoissa työntekijän oman osaamisen ja halukkuuden mukaan.

Edellytämme sinulta

• Intoa ja oma-aloitteisuutta
  • Hygieniapassia
  • Oman auton käyttömahdollisuutta

Kioskityöntekijälle maksetaan tuntipalkkaa tehtyjen tuntien mukaan.

Hae paikkaa lähettämällä vapaamuotoinen hakemus osoitteeseen lauri.salovaara@riihimaenpalloseura.fi. Hakuaikaa on 31.3. asti. Toimi pian, sillä täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa tiistaisin ja torstaisin klo 12-15 (ei viikolla 11) toiminnanjohtaja Lauri Salovaara (045 2130880).

Kioskityöntekijä pääsee työskentelemään Pallokentän kioskilla ottelutapahtumissa. Kuva: Veikko Väänänen

Huom! Riihimäen Palloseura työllistää kesäksi myös muita kesätyöntekijöitä. Leiriohjaajien ja jalkapallon ohjaajien haut avautuvat pian.