Syyskokous valitsi uuden hallituksen ja kutsui Eero Hynysen seuran kunniajäseneksi

22.11.2022

Seuran varsinaiseen vuosikokoukseen oli kokoontunut kourallinen jäseniä. Kokouksessa oli yhteisöllinen tunnelma ja vilkasta keskustelua seuran tulevaisuudesta. Kokouksessa valittiin uusi hallitus. Puheenjohtajana jatkaa Mikko Suomalainen. Vanhoina jäseninä jatkavat Hanna Västilä ja Jonna Hiltunen. Uusina jäseninä valittiin Anna Merentie, Ulriika Kannas-Honkaniemi ja Eero Hynynen. Hallituksen jäsenten vastuualueet tiedotetaan järjestäytymiskokouksen jälkeen.

Kokous kutsui Eero Hynysen seuran kunniajäseneksi. Eerolla on pitkä historia seuran aktiivisena vapaaehtoisena. Hän on ehtinyt toimia monissa eri tehtävissä ja jatkaa edelleen aktiivisesti mm. Kevareiden toiminnassa. Eerolla on juuri nyt projektina kävelyfutis. Eeron valinta sai kokousväeltä raikuvat aplodit.