Pappa Soccer -leiri 2024: MV- ja maalintekoleiri

Leirin teema on maalivahtipeli ja maalinteko

Riihimäen Palloseura järjestää Pappa Soccer -leirin 2012-2016-syntyneille futareille ma-ti 5.-6.8. Leiri järjestetään Riihimäen Pallokentällä.

Leirin ohjattu aika on klo 9–15. Leirillä on myös valvonta klo 8-9 ja 15-16. Leireillä pelaajat jaetaan ikäryhmittäin.

Leirimaksu on 60€/osallistuja. Leirimaksuun sisältyy jalkapallovalmennus, päivittäiset välipalat ja ruokailu Länsitien Ingafessa. Hinta ei sisällä vakuutusta, mutta RiPS-pelaajien pelipassivakuutus on voimassa leirillä.

Varustuksena säähän sopiva varustus, RiPS-seuravarusteet (tai oman seuran varustus, jos ei RiPS), jalkapallokengät, säärisuojat, juomapullo, maalivahdin hanskat (jos on), kengät kävelyyn ruokailuun (yhdensuuntainen matka n. 700m), vaihtovaatteita tarvittaessa.

Ilmoittautumisaikaa on 28.7. asti. Ilmoittautuminen on sitova, mutta sairastapauksissa maksu voidaan palauttaa. Saat laskun leiristä ilmoittautumisen yhteydessä eräpäivällä 5.8. Ilmoittautumisen yhteydessä kysytään allergiat, kuvauslupa ja asiat, joita valmentajien on hyvä tietää leiriläisestä.

Tarkemmat käytännöt leiripäivistä, niihin saapumisesta ja lähtemisestä infotaan leirikirjeessä, joka lähetetään perjantaina 2.8.

Tervetuloa Pappa Soccer -leirille 2024!

Valmennus

Asko Jortikka

Liikunnanohjaaja YAMK, UEFA B, Valmennuskoordinaattori 5v5

Asko on Pappa Soccer -leirin toinen vastuuvalmentaja. Valmentajana Asko vaatii paljon ja saa pelaajista parhaan irti. Askolla on valmentamisesta kymmenen vuoden kokemus.

Vastuuvalmentaja Asko Jortikka

Joona Dyster

LiTM, Ikävaihekoulutus,

Valmennuskoordinaattori 8v8

Joona on Riihimäen Palloseuran edustusjoukkueen tähtipelaaja, joka ammentaa omia kokemuksiaan ja vahvaa liikuntatieteellistä koulutustaustaansa opettaessaan jalkapallotaitoja innostavalla ja tinkimättömällä ottellaan.

Vastuuvalmentaja Joona Dyster

Muut valmentajat

Pappa Soccer -leirin muina valmentajina toimivat Riihimäen Palloseuran edustusjoukkueen pelaajat, jotka tuovat oman mittavan kokemuksensa jokaiseen leiripäivään.

Lisätietoja:
Leirivastaava Lauri Salovaara