Harrastamisen tukirahasto

Seuran harrastustoiminnan tukirahastosta tuetaan lasten harrastustoiminnan kuluja niille, joille maksut ovat uhkana harrastamisen jatkumiselle.

Harrastustoiminnan tukea voi hakea seuran kuukausimaksuihin. Tukea voidaan myöntää ainoastaan seuran jäsenille tai jäsenmaksuihin, kriteereinä 2kk omavastuuosuus sekä 60% osallistumisprosentti joukkueen tapahtumiin. Tukea myönnetään kalenterivuoden aikana enintään 6 kuukauden maksuihin ja tuen maksimimäärä on 50 % kuukausilaskun loppusummasta. Tukea haetaan jokaiselle laskulle erikseen.

Pyydämme tukihakemuksia aina hyvissä ajoin ennakkoon, viimeistään heti laskun saavuttua, jotta tukipäätös ehditään tekemään hyvissä ajoin ennen laskun erääntymistä.

Tukipäätökset tekee seuran hallitus. Tukipäätökset pyritään antamaan kahden viikon sisällä hakemuksesta.

Lahjoittajat tuen mahdollistajina

Tukirahasto on perustettu OP Hämeen avustuksen ansiosta. Avustus on kertaluonteinen, joten uusia tukijoita kaivataan koko ajan.

Mikäli haluat yrityksenä tai yhdistyksenä lahjoittaa harrastamisen tukirahastoon, olkaa yhteydessä seuran toiminnanjohtajaan.

Mikäli haluat tehdä yksityishenkilönä lahjoituksen Harrastamisen tukirahastoomme, voitte tehdä sen tilisiirtona pankkitilille IBAN FI59 5396 0220 1142 77.  Käyttäkää tilisiirrossa viestikentässä viitettä "Lahjoitus harrastamisen tukirahastoon". Rahankeräyslupa: RA/2022/85

Lisätietoja:

Lauri Salovaara, toiminnanjohtaja