Riihimäen Palloseuran perinteinen jalkapalloleiri jälleen heinäkuun lopussa

5.6.2019

Riihimäen Palloseura järjestää tänäkin kesänä aiemmilta vuosilta tutun jalkapalloleirin 29.7. - 31.7.2019. Kyseessä on kolmen päivän mittainen leiritapahtuma, joka on suunnattu 5 - 12 -vuotiaille pojille ja tytöille. Jalkapalloleiri ajoittuu päiväsaikaan kello 9.00 - 16.00. Lapset voi kuitenkin tuoda paikalle jo kello 8.00 ja hakea viimeistään kello 17.00

Leirimaksu on 95 euroa / osallistuja. Ilmoittautuminen on sitova, sairastumistapauksissa ilmoittautumismaksu voidaan kuitenkin palauttaa lääkärintodistusta vastaan. Ilmoittautumisaikaa on leirin alkamispäivään asti, mutta 15.7.2019 jälkeen ilmoittautuneilta veloitetaan 15 euron lisämaksu / henkilö. Leirin hintaan sisältyy jalkapallovalmennus, leiripaita sekä päivittäinen välipala ja ruokailu. Vastuuvalmentajana toimii Patrick O`Shaughnessy ja apuvalmentajina vastaavasti Riihimäen Palloseuran edustusjoukkueen pelaajat.

Mukaan jalkapalloleirille pääsee ilmoittautumaan klikkaamalla alla olevaa linkkiä. Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Ilmoittautuminen Riihimäen Palloseuran jalkapalloleirille

Kari Palonen