Riihimäen Palloseuran harjoitukset jatkuvat kesäkuun alussa

TIEDOTE

4.5.2020

Riihimäen Palloseuran harjoitukset jatkuvat kesäkuun alussa

Maan hallituksen 4.5. ilmoittamien koronapandemian leviämistä ehkäisevien rajoitustoimien lieventämisen johdosta on Riihimäen Palloseura ry:n hallitus päättänyt seuraavista jalkapallotoimintaa koskevista linjauksista.

• Riihimäen Palloseuran ohjatut joukkueharjoitukset käynnistyvät maanantaina 1.6.2020.
  • Nappulaliigan kevätkausi jätetään tänä vuonna pelaamatta. Päätös elo-syyskuussa pelattavan nappulaliigan syyskauden kohtalosta tehdään myöhemmin kesän aikana.

Jalkapallon sarjapelien osalta odotamme Palloliiton päätöksiä ja viestimme niistä erikseen.

Toivotamme mitä parhainta kesää kuningaspeli jalkapallon parissa. Pysykää terveinä ja muistakaa, että kipeänä ei harjoituksiin tulla! #RiPSPECT!

Lisätiedot:

puheenjohtaja