Riihimäen Palloseura keskeyttää aikuisten harrastustoiminnan toistaiseksi

27.11.2020

Riihimäen palloseuran hallitus on päättänyt keskeyttää 28.11.2020 alkaen aikuisten harrastustoiminnan toistaiseksi covid-19 pandemian pahemisen vuoksi.

Samalla perutaan myös seuran valmentajien sisäinen koulutustapahtuma, joka oli suunniteltu pidettäväksi lauantaina 28.11.

"Kanta-Hämeen sairaanhoitopiirin alueella ollaan siirtymässä pandemiassa leviämisvaiheeseen. Seuran hallitus haluaa tällä päätöksellä osaltaan toimia vastuullisesti ja suojella toiminnassaan mukana olevien kaupunkilaisten terveyttä." Riihimäen palloseuran puheenjohtaja Anssi Kemppi toteaa.

RiPS seuraa pandemiatilanteen kehittymistä päivittäin ja varautuu tarvittaessa tekemään uusia linjauksia mikäli pandemian torjunta sitä edellyttää.

Lisätiedot:
Puheenjohtaja