Riihimäen Palloseura jatkaa panostuksia lasten valmennukseen

8.2.2020

Joni Reijo RIPS:n nuorimpien ikäluokkien valmennuskoordinaattoriksi

Riihimäen Palloseura jatkaa panostuksiaan lasten ja nuorten valmennusosaamiseen. Seuran u6-u13 ikäluokkien valmennuskoordinaattoriksi on valittu kokenut C+- ja UEFA C valmentaja, yhteisöpedagogi AMK, liikuntaneuvoja sekä liikunnan ammattitutkinnon suorittanut Joni Reijo (32). Reijo aloittaa työssään 1.3.2020.

Valmennuskoordinaattorina Joni Reijo toimii seuran kahden nuorimman ikäluokan U6-U8 vastuuvalmentajana. Lisäksi hän auttaa osaamisellaan RIPS:n U6-U13 ikäluokkien laadukkaan valmennuksen suunnittelua, organisointia ja toteutusta yhdessä ikäluokkien muiden valmentajien kanssa.

”Jalkapallo on yksi Riihimäen suosituimmista urheilulajeista, joka kerää satoja lapsia seuramme toimintaan. Joni Reijon palkkaamisen myötä voimme tarjota jatkossa strategiamme mukaisesti entistä laadukkaamman ja mielekkäämmän liikuntakokemuksen seuramme nuorille pelaajille. Jonin ohjauksessa myös sitoutuneet ja motivoituneet vapaaehtoiset valmentajamme voivat kehittyä valmentajina entistä paremmin” iloitsee Riihimäen Palloseuran puheenjohtaja Anssi Kemppi.

Joni Reijo on kerännyt nuoresta iästään huolimatta jo yli 10 vuoden valmennuskokemuksen. Koulutettuna valmennuksen ammattilaisena Joni kykenee ohjaamaan RIPS:n valmentajia ja seuraamaan heidän kehitystään.

”Riihimäen Palloseurassa saan jälleen mahdollisuuden päästä kentän laidalle auttamaan lapsia kehittymään jalkapallo parissa. Jalkapallo on upea harrastus, joka vahvistaa sekä liikunnallisia että sosiaalisia taitoja” Joni Reijo kertoo.

Joni Reijon valinta valmennuskoordinaattoriksi on osa Riihimäen Palloseuran kehitysprojektia, jonka tavoitteena on sekä seuran hallinnon että valmennuksen resurssien vahvistaminen. Aiemmin RIPS on jo ilmoittanut vanhempien ikäluokkien valmennuskoordinaattori Ari Seppälän sekä seurasihteeri Bianca Höslin palkkaamisesta. Jukka Vanninen toimii talent-valmentajana  ikäluokissa 2007 ja -08.

Lisätiedot:

Anssi Kemppi, puheenjohtaja