Pienryhmäharjoittelu käynnistyy Riihimäen Palloseurassa 14.5.2020 alkaen

11.5.2020

Riihimäen Palloseura käynnistää joukkueidensa pienryhmäharjoittelun 14.5.2020 alkaen. Pienryhmäharjoittelussa RIPS noudattaa maan hallituksen, THL:n ja Palloliiton ohjeita sekä Etelä-Suomen aluehallintoviraston 8.5.2020 antamaa päätöstä (ESAVI/13631/2020 2(4).

Mahdollisuus pienryhmäharjoitteluun koskee vuonna 2010 syntyneitä ja sitä vanhempia pelaajia, joiden seuran hallitus on arvioinut olevan sen ikäisiä ja tasoisia, että he pystyvät noudattamaan Palloliiton harjoitteluohjeissa mainittua fyysisen etäisyyden säilyttämisen sääntöä ja muita terveyden kannalta tärkeitä ohjeita koko tapahtuman ajan.

Pienryhmäharjoituksiin osallistuminen on vapaaehtoista. Samalla Riihimäen Palloseuran hallitus edellyttää, että harjoituksiin ilmoittaudutaan aina etukäteen. ”Ilman etukäteisilmoittautumista ei pienryhmäharjoituksiin ole mahdollista osallistua. Näin varmistaudumme siitä, että harjoituksissa pysytään viranomaisten asettamien kokoontumisrajoitusten puitteissa” korostaa Riihimäen Palloseuran puheenjohtaja Anssi Kemppi.

Normaalit joukkueharjoitukset alkavat seuran hallituksen päätöksen mukaisesti 1.6.2020. Harjoitusvuoroja kesäkuun alussa alkavaan harjoituskauteen suunnitellaan parhaillaan. ”Harjoitusvuorot vahvistetaan viimeistään 27.5. sen jälkeen, kun olemme saaneet tiedon Palloliiton alaisten sarjapelien vaikutuksista kenttien käyttöön” puheenjohtaja Kemppi lupaa.

Riihimäen Palloseura ry
p. 040 7257143