Otso Lepomäki Riihimäen Palloseuran seurakoordinaattoriksi

1.1.2019

Riihimäen Palloseuran seurakoordinaattorin tehtävään on valittu urheilutradenomi Otso Lepomäki.

Aiemmin Nokian Pyryn seurakehittäjänä toiminut Lepomäki (31) aloittaa uudessa tehtävässään 2.1.2019. Samalla RiPS saa oman toimiston vanhan käräjäoikeuden taloon, osoite Palstakatu 7-9.

Seurakoordinaattorilla on tärkeä tehtävä niin talouden kuin varsinaisen kilpailutoiminnan organisoimiseen liittyvien hallinnollisten tehtävien hoidossa.  ”Olen todella iloinen, että saimme Otson kaltaisen osaavan seuratyön ammattilaisen palvelukseemme. Hänen työpanoksensa myötä saamme samalla hieman kohtuullistettua sitoutuneiden vapaaehtoistemme työtaakkaa” toteaa RiPS puheenjohtaja Anssi Kemppi.

Uuden toimiston myötä jäsenpalvelut paranevat. ”Otamme jatkossa käyttöön toimistollamme myös päivystysajat, jolloin seurakoordinaattori on seuran jäsenten tavattavissa” Kemppi lupaa.

Lämpimästi tervetuloa RiPS:iin Otso Lepomäki!

Lisätiedot:
Anssi Kemppi, puheenjohtaja