Kauden 2023 palkitut

17.11.2023

Riihimäen Palloseuran kauden päättäjäisiä vietettiin 1.11. Riihimäen Urheilutalolla. Riihimäen Palloseura haluaa osoittaa kiitoksensa: Kiitos pelaajille ja heidän vanhemmilleen ja isovanhemmilleen, jotka jaksavat kuskata ja kannustaa kentällä ja kentän ulkopuolella. Kiitos vapaaehtoisille huikeasta panoksestanne toiminnan eteen myös tällä kaudella! Kiitos yhteistyökumppaneillemme tuestanne läpi kauden. Ja kohti seuraavaa.

Seuraavat henkilöt palkittiin ansiokkaasta kaudesta:

Vuoden Ripsiläinen: Timo Hilonen, RiPS 2013

Vuoden valmentaja: Kimmo Lindholm, C-pojat

Vuoden joukkueenjohtaja: Heini Salo-Vihra, T2014-15

Vuoden huoltaja: Mikko Nurminen, B-pojat

Vuoden joukkue: P2009

Vuoden poikapelaaja: Roope Aalto

Vuoden tyttöpelaaja: Aino-Emilia Korpisaari

Vuoden poikajuniori: Leevi Sievälä

Vuoden tyttöjuniori: Jenny Karala

Lisäksi päättäjäisissä palkittiin joukkueista  yhteensä 51 pelaajaa, joiden lisäksi RiPS Kevarit, RiPS P2016, P2017 ja T2016-17 pelaajista palkittiin kaikki pelaajat.

Vuoden RiPSiläinen 2023 Timo Hilonen vastaanottaa palkintonsa. Palkintoja jakavat edustusjoukkueen Joona Puisto, Miika Santamäki, Phondo Wälläri ja Daniel Tiilola. Kuva: Timo Hellsten
Vuoden poikajuniori Leevi Sievälä ja Vuoden tyttöjuniori Jenny Karala. Kuva: Timo Hellsten
Vuoden poikapelaaja Roope Aalto ja Vuoden tyttöpelaaja Aino-Emilia Korpisaari. Kuva: Timo Hellsten