Helmikuun seurakuulumiset

2.3.2023

Helmikuun seurakuulumiset tarjoaa Auto Sorsa Oy!

Riihimäen Palloseuran pitkäaikainen yhteistyökumppani Auto Sorsa Oy tarjoaa myClubin jäsenkorttia tai Fanikorttia näyttämällä Toyotan, Subarun, Suzukin ja Isuzun varaosista 15 % alennuksen.

RiPS-jalkapalloa muisteltiin isossa porukassa

Lähes 50 entistä RiPSiläistä jalkapalloilijaa tapasi toisensa jalkapallomuisteluiden merkeissä 3.2.2023. Muisteltiin omia peliaikoja 70-luvulla ja vähän sen jälkeenkin. Käytiin porukalla läpi vanhoja pelitilanteita ja muisteltiin myös tapahtumia kentän laidalla ja seuran kulisseissa. Aika oli varmaankin kullannut muistot, koska 70-luvun tapahtumat tuntuivat olevan pääasiassa pelkkiä positiivisia asioita.

Tarinoita riitti moneen lähtöön ja jokaisella tuntui olevan menneistä se ”oikea” tieto sekä kokemus. Pekka Lehtinen oli koonnut tositapahtumista ja lehtileikkeistä hyvän läpiluotauksen siitä, mitä todellisuudessa, noin 50 vuotta sitten tapahtui. Silloin koettiin ylä- ja alamäkiä pelillisesti sekä kentällä, että hallinnossa (taloudessa). Pelaajia tuli ja meni. Oman seuran kasvatit kokivat vääryyttä tässä hässäkässä ja seurauksena siitä usea pelaaja lähti ensin HPS:aan ja sitten Hämeenlinnan Härmään. Pelit kuitenkin jatkuivat. Tilaisuus oli onnistunut ja muistelusta suunnitellaan jo seuraavan vuosikymmenen kokoavaa tilaisuutta.

Joukkueissa valmistaudutaan kesän peleihin

Viralliset sarjat pyörähtävät käyntiin jo huhtikuun alkupuolella. Talvikaudella on harjoiteltu ahkerasti, osallistuttu ja järjestetty pelejä ja turnauksia ja startattu kummitoimintaa. Joukkueiden toimintaa ja liikunnan riemua pääsee myös seuraamaan joukkueiden omilta Instagram-tileiltä:

T2014-15 @rips_t1415

P2012 ja T2011-12 @rips12_11

P2010 @rips_p10

T2009-10 @rips_t0910

C-pojat @ripsp09 ja @ripsp08

B-tytöt @rips_tb

B-pojat @rips.p17

Ja tietysti @ripsedustus ja @ripskakkonen

Viime syyskuussa kuvatulta videolta pääsee myös katsomaan #ripspect -tunnelmia!

Sportiassa alennuksia

Yhteistyökumppanimme Sportia tiedottaa hyvistä alennuksista: erä Goretex-lenkkareita hintaan 79,90€. Kampanja kengissä on mm. Hokaa, Asicsta ja New Balancen kenkiä, jotka sopivat niin oheistreeniin, juoksuun kuin vapaa-aikaankin. Lisäksi paljon talvivaatteita naisille, miehille ja lapsille tasarahahinnoin (alkaen 20€), Helly Hansen kuoritakit -50%, sekä hiihdon ystäville hiihtomonoja, -sauvoja -20%. Myös Vauhdin hiihtovoiteet ovat -30%.