Bianca Hösli Riihimäen Palloseuran seurasihteeriksi

22.1.2020

Bianca Hösli

Riihimäen Palloseuran seurasihteeriksi on valittu FM, hso sihteeri Bianca Hösli (46).  Hösli on aloittanut uudessa tehtävässään 22.1.2020.

Seurasihteerinä Biancan vastuulle kuuluu moninaisia seuran talouteen liittyviä hallinnollisia tehtäviä sekä viestintää.  Tämän lisäksi hän organisoi monia itse jalkapallon pelaamiseen liittyviä tehtäviä, jotka liittyvät mm. pelaajien rekisteröinteihin, joukkueiden sarjailmoittamisiin ja kenttävuoroihin.

”Seurassamme jalkapalloa pelaa säännöllisesti yli 500 eri-ikäistä pelaajaa. Joukkueidemme toiminnasta aiheutuu runsaasti hallinnollisia tehtäviä, joista emme selviä pelkällä vapaaehtoispanoksella. Biancan työpanos tuleekin todella tarpeeseen” toteaa  RiPS:n puheenjohtaja Anssi Kemppi.

Vaikka useimmat asiat hoituvatkin puhelimitse ja sähköpostitse, on Bianca edeltäjänsä Otso Lepomäen tavoin tavattavissa myös seuran Palstakadun toimistolla. ”Olen täällä toimistolla kaikkia seuran pelaajia ja muita vapaaehtoisia varten. Pyrin hoitamaan vastuulleni kuuluvat hallinnolliset tehtävät niin, että RiPS:n futareilla ja heidän vanhemmillaan olisi parhaat mahdollisuudet keskittyä kuningas jalkapalloon” Bianca Hösli lupaa.

Lämpimästi tervetuloa RiPSiin Bianca!

Lisätiedot:
Anssi Kemppi, puheenjohtaja