Antti Santamäki palaa miesten edustusjoukkueen valmentajaksi 2023

15.9.2022

Hyvinkäällä B-junioreita valmentava Antti Santamäki palaa Riihimäen Palloseuran miesten edustusjoukkueen valmentajaksi kaudella 2023. Sopimuksessa on myös optio kaudesta 2024. Samalla edustusjoukkueen taustoihin myös Sari Kykyri.

Tällä kaudella päävalmentajana toiminut valmennuspäällikkö Jyrki Ahola jatkaa seuran valmennuspäällikkönä, muttei edustusjoukkueen valmentajana.

- Andy on tehnyt hyvää työtä nuorten pelaajien kanssa Hyvinkäällä. Hienoa saada kaupungin parhaat toimijat Ripsiin jatkamaan pelaajakehitystä ja urheilullista päivittäistä toimintaa, Ahola kommentoi.

Santamäki on myös iloinen paluustaan:

- Hienoa palata Ripsiin. Joukkueessa on monta pelaajaa, joiden kanssa on tehty hommia jo aikaisemmin. Viimeksi homma jäi hiukan kesken, mutta päämäärä on nyt asetettu sarjan kärkeen! Se vaatii sitoutumista, intohimoa, työtä ja tärkeimpänä joukkueen yhtenäisyyttä.

Tervetuloa kotiin Andy ja tervetuloa mukaan Sari!