Antti Santamäki ja Sari Kykyri jatkavat kaksi seuraavaa kautta edustusjoukkueen peräsimessä

6.10.2023

Andy Santamäki ja Sari Kykyri ovat solmineet jatkosopimukset vuoteen 2025 asti. Andy palasi tälle kaudelle Hyvinkään Palloseurasta päävalmentajaksi ja tämän kauden otteet ja projekti ovat vakuuttaneet Riihimäen Palloseuran antamaan kahden vuoden pituisen jatkopahvin. Sari tuli Andyn mukana Hyvinkäältä penkin taakse joukkueenjohtajan ja huoltajan rooliin.

Toiminnanjohtaja Lauri Salovaaran kommentit tuoreisiin jatkoihin liittyen: ”Hienoa, että Antti ja Sari jatkavat RiPS:ssä. Joukkueurheilussa tahdotaan usein ajatella vain kausi kerrallaan eteenpäin. Kahden vuoden sopimukset tuovat toimintaan jatkuvuutta ja ovat myös osoitus molemminpuolisesta luottamuksesta. Riihimäen Palloseuran edustusjoukkue on seuraavat kaudet hyvissä käsissä.”

Nyt kun ensimmäiset kiinnitykset ensi kauteen on tehty, joukkueen rakennus jatkuu loka-marraskuun yli. Jokaisesta sopparista tullaan ilmoittamaan @ripsedustus instagram-kanavalla, kun uusia sopimuksia syntyy!

Toiminnanjohtaja Lauri Salovaara

lauri.salovaara@riihimaenpalloseura.fi